FAQ

Hier vindt u veelgestelde vragen

Mijn Zeilen-app opent niet, wat nu?

Wat vervelend! Het niet openen van de app kan liggen aan een aantal factoren: • Check of je besturingssysteem van je apparaat up to date is. Als je apparaat niet up to date is kan het zijn dat de app problemen heeft met openen • Check of er nog genoeg geheugen beschikbaar is op je het apparaat. Het is belangrijk dat het apparaat voldoende geheugen heeft voor het openen van de app.

Bij het inloggen in de Zeilen-app, geeft de app een abonneenummer onjuist aan, wat nu?

Het abonneenummer is maar één keer geldig om een account aan te maken, daarna kun je op andere apparaten inloggen met je account(emailadres en wachtwoord). Wanneer het abonneenummer onjuist is, maar deze wel correct is ingevoerd en je nog geen account hebt, neem dan contact op met de klantenservice. Deze is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur via het telefoonnummer  +31 (0)85 888 56 16.

Ik kan de tijdschriften in de Zeilen-app niet meer lezen

Het kan zijn dat je een verouderde versie van de Zeilen-app gebruikt waardoor de tijdschriften niet meer te lezen zijn. Zorg dat je de laatste update van de Zeilen-app op je apparaat hebt staan. Daarnaast is een internetverbinding ook van belang voor het downloaden van de tijdschriften.

Wat kost een digitaal jaarabonnement op Zeilen?

Een digitaal jaarabonnement, 12 nummers + special, op Zeilen kost in 2019 het eerste jaar €35,-. De jaren daarop volgend kost het abonnement €55,-.

Kan ik de tijdschriften offline lezen?

De tijdschriften die je in de Zeilen-app hebt gedownload kunnen offline gelezen worden.

Ik heb een suggestie voor een artikel, bij wie kan ik terecht?

Suggesties zijn altijd welkom en kunnen gestuurd worden naar info@zeilen.nl of per post naar de redactie van Zeilen, Postbus 317, 2000 AH Haarlem.

Ik heb een vraag over mijn abonnement, waar kan ik die stellen?

Als je vragen over je abonnement hebt, kun je deze stellen aan onze klantenservice. Deze is telefonisch via +31 (0)85 888 56 16 bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur. Je kunt ook e-mailen naar klantenservice@zeilen.nl.