FAQ

Hier vindt u veelgestelde vragen

Hoe maak ik mijn eigen account aan voor het digitaal lezen van Zeilen?

Om als abonnee gebruik te maken van digitaal lezen, moet je eerst een account aanmaken in de Zeilen app. Open de app en klik recht onderin op ‘Meer’, klik vervolgens op ‘Account’. Om je account aan te maken klik je op ‘inloggen’, hier zie je de mogelijkheid om een account aan te maken. Vul hier enkele gegevens in. Het verifiëren van je account wordt gedaan met je abonneenummer en postcode. Ben jij je abonneenummer kwijt? Neem dan even contact op met onze klantenservice op +31 (0)23-302 1350, of stuur een mail naar info@zeilen.nl.

Zeilen-app downloaden

Om gebruik te maken van digitaal lezen moet je eerst de Zeilen-app downloaden. De Zeilen app vind je eenvoudig in de Google Play Store of App Store.

Mijn Zeilen-app opent niet, wat nu?

Als de Zeilen-app niet opent kan dit liggen aan meerdere factoren. Om dit probleem te verhelpen kan je enkele dingen controleren. Zo is het goed om te zorgen dat je telefoon helemaal up-to-date is. Ook kan het geheugen van je toestel vol zit, dit kan problemen veroorzaken bij het correct functioneren van de app. Probleem niet verholpen? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Bereikbaar op +31 (0)23-302 1350, of stuur een mail naar info@zeilen.nl.

Bij het inloggen in de Zeilen-app, geeft de app een abonneenummer onjuist aan, wat nu?

Het abonneenummer heeft een eenmalige geldigheid voor het aanmaken van een account. Hierna kun je met je aangemaakte account op andere apparaten inloggen. Indien het abonneenummer onjuist blijft te zijn, maar wel correct is ingevoerd én je nog geen account hebt, neem dan contact op met onze klantenservice. Bereikbaar op +31 (0)23-302 1350, of stuur een mail naar info@zeilen.nl.

Losse edities kopen

Losse edities kun je kopen in de Zeilen app. Deze is te downloaden in de Google Play Store of App Store. Na het downloaden van de app kun je een account aanmaken. Dit doe je door te klikken op ‘meer’, vervolgens op ‘Account’ en uiteindelijk op ‘inloggen’. Hier zie je de mogelijkheid om een account aan te maken. Na het aanmaken van een account kan je een editie opzoeken en kopen.

Ik kan de tijdschriften in de Zeilen-app niet meer lezen

Het kan zijn dat je een verouderde versie van de Zeilen-app gebruikt waardoor de tijdschriften niet meer te lezen zijn. Zorg dat je de laatste update van de Zeilen-app op je apparaat hebt staan. Daarnaast is een internetverbinding ook van belang voor het downloaden van de tijdschriften.

Wat kost een digitaal jaarabonnement op Zeilen?

Een digitaal jaarabonnement op Zeilen kost het eerste jaar €37,50, daarna €57,50. Dit komt erop neer dat je het eerste jaar slechts €3,13 per editie betaald. Het tweede jaar betaal je €4,79.

Kan ik de tijdschriften offline lezen?

De tijdschriften die je in de Zeilen-app hebt gedownload kunnen offline gelezen worden.

Ik heb een suggestie voor een artikel, bij wie kan ik terecht?

Suggesties zijn altijd welkom en kunnen gestuurd worden naar info@zeilen.nl of per post naar de redactie van Zeilen, Postbus 317, 2000 AH Haarlem.

Ik heb een vraag over mijn abonnement, waar kan ik die stellen?

Als je vragen over je abonnement hebt, kun je deze stellen aan onze klantenservice. Deze is telefonisch via +31 (0)23-3021350 bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur. Je kunt ook e-mailen naar klantenservice@zeilen.nl.